راز موفقیت رتبه های برتر کنکور91




دهکده ی آرزوها

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 در كنكور سراسري سال 91 نيز مانند سال گذشته شهرستاني ها از تهراني ها پيشي گرفتند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، از شانزده نفر برتر كنكورسراسري سال ۹۱؛ ده نفر از آنها از شهرهاي بابل، كاشان، كرمان، سنندج، تبريز و اصفهان بودند.

در اين ميان شهرستان بابل با اختصاص رتبه 1 گروه آزمايشي زبان هاي خارجه و رتبه 2 و 3 گروه آزمايشي رياضي و فني به خود توانسته مقام اول نفرات برتر كنكور را در شهرهاي كشور كسب كند.


** رتبه نخست رياضي: نيازي به كلاس كنكور نيست

محمد حسين محمدي رتبه اول رياضي فيزيك به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من روزانه 5 تا 6 ساعت درس مي خواندم اما در ماه هاي آخر اين ميزان را به 17 ساعت در روز رساندم.
وي گفت: به نظر من براي يك دانش آموز معلم خوب در مدرسه كافي است و ديگر نيازي به كلاس هاي كنكور و غيره نيست.

** نفر سوم گروه رياضي: درس خواندن تمام زندگي من نشد!

الهام احساني مقدم نفر سوم گروه آزمايشي رياضي و فني با اشاره به اينكه درس خواندن هيچ گاه مانع لذت بردن وي از زندگي نشده، گفت: من هيچ وقت آنقدر درس نخواندم كه به تفريحات و زندگي ام نرسم.

                                                      **********

رتبه اول کنکور-تجربی:فرزانه رحمانی 

فرزانه رحماني، رتبه اول علوم تجربي از استان كردستان در ادامه گفت: رمز اول موفقيت من توكل به خدا و آرامشي كه از آن كسب كرده ام، بوده است. رحماني افزود: من در روزهايي كه مدرسه مي رفتم ۵ ساعت و در روزهاي تعطيل حدود ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه مي كردم. بعد از اينكه خبر قبولي در كنكور را به من دادند بسيار خوشحال شدم و البته قبل از آن به پدر و مادرم گفته بودم كه كنكور را خوب دادم اما گمان نمي كردم كه رتبه اول شوم و انتظار رتبه زير ۲۰ را داشتم.

 رتبه دوم و سوم کنکور-تجربی:علیرضا اورعی و مهدی سلیمان زاده

عليرضا اورعي، نفر دوم گروه آزمايشي علوم تجربي در خصوص ميزان مطالعه خود در روزهاي باقي مانده به كنكور گفت: من در روزهاي تعطيل و آخر سال به طور متوسط يازده تا دوازده ساعت درس مي خواندم.
مهدي سليمان زاده نفر سوم گروه آزمايشي علوم تجربي اظهار داشت: براي موفقيت در كنكور بايد فرد داراي هدف باشد و به دنبال هدف خود به خود تلاش هم اتفاق مي افتد. تلاش و توكل مهمترين فاكتور هاي موفقيت من بود و البته محيط آرامي كه خانواده براي من مهيا كرده بود در اين امر نقش بسزايي داشت. وي با بيان اينكه روزي ۸ تا ۹ ساعت درس مي خوانده افزود: من كتاب ها را به صورت تشريحي و نه تستي مي خواندم و براي زيست و شيمي بيشتر مطالعه كردم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





KIMI / جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, /

Desiner: lady skin
ثبت دامنه